5 porad dla taty, czyli wszystko o urlopach dla ojców

Data publikacji: 19 czerwca 2017, 15:42
Na urlop ojcowski, jak podaje Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, w pierwszych czterech miesiącach 2016 roku zdecydowało się 43,4 tysiące panów, a w tym roku – liczba ta przekroczyła już 50,5 tys. ojców. ...czytaj dalej

W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

Data publikacji: 10 maja 2017, 16:32
Tematyka: Kampanie marketingowe
W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.czytaj dalej

Po jakich studiach zarabiamy najlepiej? Raport zarobki.pracuj.pl

Data publikacji: 20 kwietnia 2017, 15:10
Tematyka: Raporty o rynku pracy
Analizy danych serwisu zarobki.pracuj.pl wskazują, że istnieją specjalizacje, w których można liczyć na wysokie pensje na start. Największe szanse na przeciętne zarobki przekraczające 4 000 zł brutto tuż po zakończeniu studiów mają przede wszystkim absolwenci kierunków technicznych. ...czytaj dalej

Wyszukiwanie w promieniu w Pracuj.pl

Data publikacji: 14 kwietnia 2017, 09:08
W serwisie i aplikacji Pracuj.pl z końcem marca pojawiły się kolejne funkcjonalności. Od teraz użytkownicy mają możliwość wyszukiwania ofert pracy w promieniu, czyli w odległości od wskazanej miejscowości. ...czytaj dalej

„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

Data publikacji: 10 kwietnia 2017, 09:00
Tematyka: Kampanie marketingowe
Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. ...czytaj dalej

Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

Data publikacji: 06 kwietnia 2017, 10:04
Tematyka: Kampanie marketingowe
W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. ...czytaj dalej