W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

Data publikacji: 10 maja 2017, 16:32
Tematyka: Kampanie marketingowe

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.

W pierwszym kwartale 2017 roku oferty pracy skierowane do specjalistów ds. handlu i sprzedaży stanowiły 36% wszystkich ogłoszeń o pracę. Handlowcy stale znajdują się na pierwszym miejscu pod względem liczby skierowanych do nich ofert pracy, a zapotrzebowanie na nich systematycznie rośnie. W najnowszej kampanii Pracuj.pl w humorystycznych hasłach – „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Wgryź się w Pracuj.pl”, „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Daj się złowić lepszej pracy” – zachęca specjalistów ds. sprzedaży do korzystania z narzędzi i funkcjonalności portalu oraz do aktywnego poszukiwania lepszej pracy.

Działania reklamowe, które wystartowały na początku maja, prowadzone są w ramach szerokozasięgowej kampanii online oraz w kanałach własnych Pracuj.pl. Kampania w poszukiwaniu „Rekinów Sprzedaży” obecna jest również w aplikacji Yanosik oraz w aktywnościach i konkursie w social media. Dodatkowo, w 13 miastach w Polsce, kampania będzie widoczna na autobusach.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Vacaloca, a za zakup mediów agencja efektywnościowa Performics.

###

Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl