W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

Data publikacji: 10 maja 2017, 16:32
Tematyka: Kampanie marketingowe
W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.czytaj dalej

„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

Data publikacji: 10 kwietnia 2017, 09:00
Tematyka: Kampanie marketingowe
Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. ...czytaj dalej

Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

Data publikacji: 06 kwietnia 2017, 10:04
Tematyka: Kampanie marketingowe
W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. ...czytaj dalej

Pracuj.pl w noworocznej odsłonie kampanii reklamowej “Sprawdź, czy nie szukasz”

Data publikacji: 25 stycznia 2017, 17:16
Tematyka: Raporty o rynku pracy, Kampanie marketingowe
Z początkiem roku ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Pracuj.pl, promującej aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Motywem przewodnim kampanii jest charakterystyczna postać Szefa, który znów zaskakuje wyszukanymi sposobami motywacji pracowników. ...czytaj dalej

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

Data publikacji: 07 stycznia 2015, 15:38
Tematyka: Kampanie marketingowe
7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw. ...czytaj dalej

„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

Data publikacji: 01 października 2014, 12:28
Tematyka: Kampanie marketingowe
1 października br. rusza kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych. ...czytaj dalej